czwartek, 3 maja 2012

pieluszkowy rower:)

prezencik dla maluszka na słodko? hmmm.. tak jakby... poniżej prezentuję słodki rowerek z pieluszek (robiłam również w formie tortu więc prezent na słodko, chodź bez grama cukru)
oceńcie same efekt ostateczny prezentu na chrzciny dla małej Emilci (mojej chrześnicy zresztą)....:
w skład tortu wchodzą:
ok 60 szt pieluszek typu pampers
maskotka "szczęśliwy słonik przyjazny maluszkom"(przeznaczony dla dzieci od pierwszych dni życia)
ubranko dla maluszka w tym wypadku komplecik dziewczęca koszulka +geterki
2 pary skarpetuszek dla maluszka
książka pamiątkowa"od pierwszych dni dziecka" 
tasiemki i kokardki różnej grubości/ różnego rodzaju
piórka dekoracyjne

Myślicie że prezent się spodoba??




5 komentarzy:

  1. Super pomysł. Extra prezent dla maluszka :)
    Masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, aż mi żal, że sama tak nie potrafię zrobić, ale byłabym zadowolona z takiego prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłabym zachwycona takim prezentem i bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. napewno się spodoba.:) zapraszam do nas http://oliwunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń